Jak działamy?

PRODUKTY EKOLOGICZNE I TRADYCYJNE

Współpracujemy z kilkudziesięcioma rolnikami prowadzącymi gospodarstwa ekologiczne. Produkty, w których nazwie występuje "EKO" pochodzą wyłącznie od certyfikowanych dostawców, każdy z nich znajduje się na aktualnym certyfikacie danego producenta. Produkty świeże odbieramy od rolników w dzień lub przeddzień dostawy. Dzięki systemowi certyfikacji mamy pewność, że rolnik uprawia plony zgodnie z wymogami i że odbywają się u niego okresowe kontrole. Natomiast pośrednicy dokumentują ilości zakupów i sprzedaży produktów ekologicznych, co zapewnia ścisłą identyfikację źródła ich pochodzenia.  Wszystkie warzywa i owoce  pochodzą z gospodarstw ekologicznych! Ponieważ uprawy ekologiczne, z których korzystamy, nie są rozwinięte na skalę przemysłową, wyhodowanych warzyw jest tyle, by pokryć bieżące zapotrzebowanie. Czasem zdarza się, że czegoś zabraknie. Szczególnie na początku i pod koniec sezonu trudno określić konkretną wielkość produkcji nawet z wyprzedzeniem kilkudniowym. Staramy się to robić jak najdokładniej, ale czasem czynniki zewnętrzne powodują że „szpinak wykwitnie” a  „rzodkiewka popęka” od nadmiaru opadów – dlatego prosimy o wyrozumiałość.

Oferujemy też produkty tradycyjne wysokiej jakości (nieekologiczne) od małych lokalnych producentów, takie jak domowa garmażerka, nabiał, pieczywo itp. (wszystkie te produkty nie posiadają w nazwie dopisku "EKO"). W każdym przypadku dokłanie poznajemy proces ich produkcji, producenta oraz składniki z których korzysta, co gwarantuje ich wysoką jakość.

 

PŁATNOŚĆ I DOWÓD ZAKUPU

Do każdego zamówienia warszawskiego dołączany jest paragon lub faktura i na jego podstawie można dokonać płatności - gotówką albo kartą płatniczą. Istnieje też możliwość opłacenia dostawy przelewem z góry. W momencie składania zamówienia proszę wybrać odpowiednią opcję. 

REKLAMACJE

Jeżeli jakiś produkt wymaga reklamacji prosimy nas o tym powiadomić w miarę możliwości od razu po stwierdzeniu tego faktu, a najlepiej proszę wysłać zdjęcie (jeżeli  cechę reklamowaną można sfotografować) i przesłać je mailem na info@vegebox.pl. Reklamacje rozpatrujemy indywidualnie.